2017年4月19日星期三

美國對北韓的選項

美國對北韓的選項,必定影響亞太區股市,甚至影響中國經濟發展。

特朗普表明希望中國在北韓問題發揮影響力及與美國合作,有評論指中國不希望美國攻打北韓,因為難民問題、核污染問題及失去北韓這個軍事緩衝,亦有評論指北韓有核武,與敘利亞情況不同。

不過,我認為美國將會對北韓用武,除非金正恩願意全面與美國合作,但可能性唔大,金正恩經常搞事,希望其他國家怕事,爭取最大利益,但今次對手係特朗普,金仔隨時會玩大左。

我估美國如果要發動攻擊,會用對拉登既斬手戰,問題係金仔可能有替身,所以會同時用導彈炸佢地既軍事設施,以金仔既高壓統治,當佢大勢已去時,有高層及軍方發動政變絕不為奇,而我認為北韓在國際社會制裁下,好有機會賣核技術或武器給伊斯蘭國等恐怖組織。


空襲敘利亞可以不理俄羅斯反應,為何處理北韓問題上需顧累中國的反應呢 ?

中國若真調動大批軍人到北韓邊境,相信預防難民潮機會較大,中國絕不會為唔聽話既金正恩同美國交戰

不過美國若攻打北韓,中國及南韓經濟必定大受影響。

沒有留言:

發佈留言