2017年12月3日星期日

邱達昌指住宅上升周期差不多完

個市話見頂講左好多年,年業界都經常今日的我打到昨日的我,所以邱達昌的指cycle 就完真係聽住先,但我反而有興趣若港樓市大跌,係咪真係拎百億買地。



港樓市一霉 邱達昌:有力斥資百億買地

港樓市長期只升不跌,遠東發展(035)主席邱達昌認為,800萬至1,000萬元住宅屬昂貴水平,上升周期差不多完結,而傳統智慧是樓市爆煲前,商廈及工廈炒起,現時則未有迹象,但當「樓市一霉」,遠展即會斥百億掃貨買地。

邱達昌坦言,香港樓市周期難看通,「以前就係7至8年一鑊,家香港係中國一部份,個greater cycle好難睇。」他指香港居住環境良好、稅率低,吸引內地富豪移居炒起本地豪宅,「但唔計大陸闊佬,一般800萬至1,000萬元住宅cycle已經差唔多完。」

邱達昌指,歷史上若住宅炒至高位,寫字樓及工廈會隨後炒起,第三個階段展開,「咁就循環一個圈喇。」意味樓市將回落。

至於遠展在港買地策略,他坦言目前地價高,難有空間作龐大發展,因毛利難保證達30%目標,「好多行家願意將毛利壓到得10%」,又指「好快見地產商營業額大咗好多,因為樓價貴咗,但毛利都跌咗好多。」他揚言當「樓市一霉」,遠展將斥資100億至200億元買地,「我哋有能力即刻回流。」

此外,近月有地產商稱推出首置計劃,邱達昌隨即批評政府樓市政策出錯,「地產佬冇所謂架,大把水,但政府封殺二手樓,市民套唔到現,令到樓市持續乾升,咁大個集團成日出錯招。」

沒有留言:

發佈留言