2017年9月4日星期一

美國必須認真回應北韓核試

美國對住北韓試射導彈甚至核試,似乎特朗普得把口話會開戰,北韓一直用軍事威脅拎國際援助,但中美兩個都開始唔受北韓威脅手段,核武係一個美國唔肯出手的原因,而北韓無天然資源,未能從開戰中得利益又係另一主因。

不過,金正恩真係開始玩過火,打北韓係遲早既事。

如果真係打北韓,中國同南韓將首先預到難民問題,而日本也會受到一定程度影響,但南韓和日本可以話長遠將身邊一個計時炸彈引爆左,而中國將失去一個對美國軍事的緩衝區,可以肯定美日必派出軍作維和部隊。中國邊境將由一個性格反叛的朋友,改為存有敵意的人(未必是敵人,但也不是朋友)。

對周邊國家及美國,重要的考慮是如何避免核戰,發動內部政變並配合美軍斬首戰似乎是唯一可行方法。如果靠正規軍,美國也顧忌北韓用核武,即使北韓技術可能有問題,但一旦使用,核污染對周邊盟友及參戰美國受的傷害,特朗普將承受一定程度上的國內外政治壓力。

大家投資前,應計算東北亞中短期爆發戰爭的風險。

沒有留言:

發佈留言