2017年8月9日星期三

北韓揚言襲關島 大家留意東北亞局勢

如果係傳統政客,相信係較早時間已經利誘左北韓返六方會談,而金正恩係靠嚇居多,因為如果佢真係攻撃關島,等於將自己判死刑,不過特朗普份人好難估,見佢炒人性格同電視節目一樣,就知佢份人唔得罪得,雖然佢參選時表現既強勢領導,始終美國政府唔係佢私人企業,唔係想點就點,但北韓近日咁玩野,特朗普下令對北韓領導人金正恩離行斬首戰其實唔難,所以要睇緊東北亞局勢。

北韓揚言 認真研究以導彈襲關島

美國總統特朗普嚴厲警告北韓後幾小時,北韓軍方表示正認真考慮以中遠程彈道導彈,攻擊美屬關島的軍事設施。
北韓朝中社周三報道人民軍發言人的聲明,表示只要領袖金正恩作出決定,軍方可隨時以連續不斷的方式執行攻擊計劃。
軍方又表示,如果美國有挑釁跡象,北韓會對關島的美軍基地進行先發制人的導彈攻擊。
較早時,特朗普警告北韓不要再恐嚇美國,否則將遭遇前所未見的怒火。

沒有留言:

發佈留言